Reklama2016-06-08
0

Booking.com wybrał Mindshare Polska. Rusza kampania „Summer of sports”

Dom mediowy Mindshare Polska zajmie się obsługą mediową firmy Booking.com, serwisu oferującego noclegi dla klientów indywidualnych i biznesowych. W najbliższych dniach rusza jego nowa kampania reklamowa, pod hasłem „Summer of sports”.

Do zadań zespołu Mindshare będzie należała kompleksowa obsługa marketera. Działania promocyjne zaplanowano głównie w telewizji i internecie. To pierwsze tak szeroko zakrojone działania w mediach prowadzone przez Booking.com w Polsce.

- Motywem przewodnim najnowszej i największej do tej pory kampanii prowadzonej przez Booking.com jest „Summer of sports”. Kreacje - poprzez swój klimat i tematykę - nawiązywać będą nie tylko do najważniejszych wydarzeń sportowych roku, ale też do popularnych wakacyjnych aktywności. Działania dla marketera rozpoczniemy od kampanii realizowanej w telewizji i online video, w tym na YouTube i w serwisach VoD. W kolejnych tygodniach wystartujemy z pozostałymi działaniami digitalowymi - kampania będzie widoczna zarówno na portalach,  jak i w mobile - podkreśla Magdalena Depczyńska, dyrektor pionu client leadership w Mindshare Polska.

Booking.com jest globalnie klientem sieci Mindshare. Za kompleksową obsługę mediową na polskim rynku odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej. Działania promocyjne w telewizji i mediach internetowych zostaną wsparte partnerstwem z dwoma grupami wydawniczymi - Agorą i naTemat. Rozpoczęcie kampanii zaplanowano na 10 czerwca br.

W jednej z poprzednich reklam zagranicznych serwisu Booking.com wystąpili amerykański komik Jordan Peele i aktorka Chelsea Peretti  - spot pokazuje, jak próbują znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce na ślub i przygotować się do tego wydarzenia.

Autor:bg

Więcej informacji:Booking.com, Mindshare

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas