Reklama2020-11-16
3

Marta Kulik-Jastrzębska i Rafał Klara na nowych stanowiskach menadżerskich w dentsu Polska

Rafał Klara pokieruje zespołem strategów, zaś Marta Kulik-Jastrzębska przejmie odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów direct, biddable, badania i analitykę oraz non media w pionie media&performance Grupy dentsu Polska.

Rolę media delivery director od listopada objęła Marta Kulik-Jastrzębska, związana z dentsu od 2018 roku. Będzie zarządzała zespołami odpowiedzialnymi za planowanie oraz zakup mediów direct, biddable, zespołem badań i analityki oraz non media dla całej Grupy dentsu.

Początkowo Kulik-Jastrzębska zaangażowana jako digital director jednego z kluczowych klientów Grupy (GCP), dalej szef client performance odpowiedzialny za wszystkich klientów iProspect Polska.

Od listopada szefem strategii pionu media & performance został Rafał Klara, ostatnio group account director w dentsu X. Będzie odpowiadał za koordynację działań zespołu strategicznego, rozwijanie innowacyjnych produktów oraz narzędzi planowania strategicznego.

Klara ma blisko 13 lat doświadczenia w analityce, badaniach, planowaniu strategicznym i tworzeniu planów marketingowych. Z grupą dentsu związany jest od 12 lat (z przerwą między 2016 i 2017 rokiem). Odpowiadał za strategię w Vizeum oraz dentsu X. Z klientami dentsu zdobywał nagrody Effie (w tym złoto z Imperial Cinepix) oraz MIXX Awards. Przez ponad rok pełnił także funkcję Senior Brand Managera w Fox Networks Group. Ukończył Psychologię Mediów w WSFiZ oraz Zarządzanie Marketingowe na Akademii Koźmińskiego.

Grupa dentsu integruje się w modelu „One dentsu”

W Grupie dentsu trwa proces integracji Grupy do modelu „One dentsu”, który polega na upraszczaniu sposobu pracy oraz struktury Grupy tak, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów.

Po powołaniu nowych pionów w maju br.  z końcem października skompletowano zespół menedżerski pionu. Pion grupuje kompetencje domów mediowych Carat, Vizeum, dentsu X, agencji digital performance iProspect (włączając zespoły Amnet i DDS) oraz zespołu Amplifi odpowiedzialnego za relacje z mediami.

Zespołami M&P kieruje Tomasz Dziekan, COO dentsu Polska & CEE, pełniący czasowo obowiązki head of media & performance. Dziekan kontynuuje transformację pionu media & performance, zapoczątkowaną w pierwszym półroczu br. Pracą zespołów klienckich od maja zarządza Izabela Sochacka, managing client service director.

Od sierpnia br. investment & commercial directorem odpowiedzialnym za negocjacje z partnerami mediowymi jest Arkadiusz Kawecki, manager z ponad 24-letnim doświadczeniem w WPP/GroupM. Szefem działu New Business jest Tomasz Chojnecki, manager z ponad 20-letnią historią w dentsu.

Grupa dentsu w czerwcu zmieniła struktury, powołując dwa piony: Creative oraz Media & Performance. Celem zmiany jest uproszczenie struktur grupy tak, by skuteczniej wspierać klientów zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Od czerwca trwało kompletowanie składu menedżerskiego zespołu Media & Performance w dentsu Polska. Proces ten został zakończony w październiku br.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas