Reklama2022-05-11
0

Mindshare po wygranym przetargu zajmuje się obsługą digitalową Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań digital wybierając do współpracy w tym zakresie dom mediowy Mindshare Polska należący do GroupM (WPP).

Mindshare odpowiada za obsługę działań reklamowych banku w internecie, współpraca uwzględnia w szczególności działania nakierowane na sprzedaż.

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę.

- Od tego roku mocno przyśpieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać - mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

Wcześniej obsługą digitalową zajmowały się agencje Cube Group i Performance.

W reklamach Credit Agricole występuje Dawid Podsiadło.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas