Reklama2023-09-04
2

Urszula Czerniawska-Kapeluch odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej

Urszula Czerniawska, fot. LinkedInUrszula Czerniawska, fot. LinkedIn

Urszula Czerniawska-Kapeluch objęła stanowisko senior brand managerki nowych kategorii w Kompanii Piwowarskiej. Odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. 

Urszula Czerniawska-Kapeluch jako senior brand managerka nowych kategorii odpowiada za dwie marki piwne: Hardmade i Captain Jack. 

W Kompanii Piowarskiej pracuje od blisko 3 lat. Równolegle pełni funkcję co-chair of diversity & inclusion committee. Dotychczas pracowała jako senior brand managerka marki piwa Żubr.

Wcześniej, przez dwa i pół roku była związana zawodowo z firmą Coca-Cola, gdzie była brand managerką Coca-Coli. W latach 2017-2018 pracowała w Bridgestone Americas jako regional digital manager. 

W latach 2013-2017 zdobywała doświadczenie zawodowe w Mondelez International. Była tam m.in. junior brand managerką marki czekolad Milka. 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas