10 trendów na 2012 rok według agencji JWT
Agencja JWT opublikowała siódme wydanie raportu omawiającego najważniejsze trendy, które mają szansę wpłynąć na opinie i zachowania konsumentów w nadchodzącym roku.
Agencja JWT opublikowała siódme wydanie raportu omawiającego najważniejsze trendy, które mają szansę wpłynąć na opinie i zachowania konsumentów w nadchodzącym roku.
Dołącz do dyskusji: 10 trendów na 2012 rok według agencji JWT
1. NAVIGATING THE NEW NORMAL - Od kiedy ta prawidłowość jest na radarze? od kiedy tryumfy święcą Walmart, Aldi, Biedronka? 20 lat?
2. LIVE A LITTLE - Zasada stara jak cała gospodarka kapitalistyczna
3. GENERATION GO! - WTF? powiedzcie to pozbawionym złudzeń młodym na umowach śmieciowych tkwiących w maraźmie, bez inwencji i kapitału
4. THE RISE OF SHARED VALUE - kolejna mega bzdura, kroporacje działają pod coraz większą presją globalnej konkurencji i jedynym wyrazem 'shared value' jest zatrudnianie specjalistów od CSR.
6. MARRIAGE OPTIONAL - a to co? czyżbyśmy mieli rok 1969 i kończył się imperatyw hajtania? Hellouuu, jest 2012, to jest standard, nie trend ciule z JWT
7. DOGS BOLLOCKS
ITD, już nawet nie chce mi się komentować reszty, rozpacz.