SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"

W pierwszym półroczu 2018 roku na reklamę internetową w Polsce wydano prawie 2,2 mld zł - wynika z danych IAB Polska. To wynik 17 proc. lepszy w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku. Wg prognoz ten rok może zamknąć się kwotą 4,6 mld zł, a w 2019 roku wydatki na internet mogą przewyższyć te na reklamę w telewizji.

Dołącz do dyskusji: Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
FMCG
net to broń małych, narzędzie średnich i zabawka wielkich.
odpowiedź
User
Performance
W torcie reklamowym brakuje danych o afiliacji
odpowiedź
User
pavv
Jak tam mają się wzrosty wydatków do spadku oglądalności reklam w Internecie. Z moich rzetelnych i realnych bada wynika, że reklamy w Internecie wyświetlają się 20% internautów, z czego 99% z nich nawet ich nie zauważa, a co najwyżej przycisk ZAMKNIJ.
odpowiedź