SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,4 mld zł na polską reklamę internetową w 2013 r., mocno w górę mobile, social media i wideo

W 2013 roku wydatki na reklamę internetową wyniosły w Polsce 2,432 mld zł, o 10,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej zwiększyły się nakłady na reklamę mobilną, wideo i w social media, a największe budżety miały firmy motoryzacyjne i finansowe.

Dołącz do dyskusji: 2,4 mld zł na polską reklamę internetową w 2013 r., mocno w górę mobile, social media i wideo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
Bullshit a nie prawda o rynku

Pobożne życzenia Iab
odpowiedź