SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w czerwcu, ich łączny czas wyniósł 15,7 tys. godzin

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2017 roku były o 4 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydał Unilever.

Dołącz do dyskusji: 2,6 mln spotów reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych w czerwcu, ich łączny czas wyniósł 15,7 tys. godzin

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józek
Mi się szczególnie podobają reklamy Plusa z udziałem Szymona Majewskiego. Fajnie w nie tknął życie i ogólnie kupę dobrego poczucia humoru. No i do tego operator też fajnie poprawił ofertę, więc ni wstyd go promować.
odpowiedź
User
Jak to
Czerwiec ma 720 godzin. To dlaczego czas reklam wyniósł ponad 15tysiecy godzin???
odpowiedź