SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w właśnie zakończonym sezonie gromadził 2,73 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrał z TVP2, która pokazywała wtedy „Barwy szczęścia”. Wpływy z reklam wyniosły 155,03 mln zł.

Dołącz do dyskusji: 2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Bo jest player i można oglądać odcinek do przodu wcześniej,a jak ktoś nie daje rady oglądać, to nadrabia kilka odcinków później też na playerze...
odpowiedź
User
Maria Fort
Na Wspólnej całkiem niezły serial codzienny. Jednak gorszy od Barw szczęścia. Wyniki- czyli ocena widzów ilustrują to jednoznacznie. Barwy mają znacznie trudniejszą sytuację, bo nadawane są w Stacji czwartego wyboru- mającej coraz słabsze wyniki.
odpowiedź