SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami

W I kwartale br. wpływy firm z sektora reklamy zewnętrznej wyniosły 94,16 mln zł, o 3,5 proc. więcej niż rok wcześniej. 22,5 proc. tej kwoty stanowiły wydatki reklamodawców z branży sprzedaży, 15,4 proc. - tych z branży telekomunikacyjnej, a 14,7 proc. - z sektora rozrywki i kultury.

Dołącz do dyskusji: 3,5 proc. więcej na reklamę zewnętrzną. Handel i telekomunikacja z największymi wydatkami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl