SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

30 proc. więcej na reklamę radiową. RMF FM mocno w górę, w dół Eska (TOP 10)

W lipcu br. cennikowe wydatki reklamowe w radiu były o 30,4 proc. wyższe niż rok wcześniej. RMF FM zarobiło z reklam aż dwa razy więcej niż przed rokiem, natomiast Eska Rock i Eska Wrocław po kilka-kilkanaście procent mniej.

Dołącz do dyskusji: 30 proc. więcej na reklamę radiową. RMF FM mocno w górę, w dół Eska (TOP 10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me
jak to możliwe że Trojaka ma 10 razy mniejsze wplywy niz rmf gdy ma taki sam zasieg a sluchalność mniejsza o polowe?...
odpowiedź
User
Kazia
Trójka ma 7% zasięgu, RMF 25%, to po pierwsze. Po drugie mało atrakcyjne reklamowo audytorium. Dalej nie chce mi się pisać.
odpowiedź