SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)

W ub.r. cennikowe wydatki na reklamy napojów energetycznych w mediach pozainternetowych zmalały o 42,4 proc. Mocno spadł budżet reklamowy Tigera, za to wzrósł w przypadku Las Vegas Energy Drinka. - Następuje wytchnienie po boomie reklamowym sprzed kilku lat i przenoszenie komunikacji do internetu - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy marketingowi.

Dołącz do dyskusji: 42 proc. mniej na reklamy energetyków. Liderem Red Bull przed Tigerem (analiza)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Boom na tego typu chemikalia powoli przemija. Ludzie wolą wypić dobrą kawę za połowę ceny tejże mikstury. Za kilka lat przejdą one do historii.
odpowiedź