SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

42 procent polskich internautów blokuje reklamy w sieci. „Przy bierności wydawców ten poziom będzie wzrastał”

W 2017 roku 8,8 mln internautów w Polsce blokowało reklamy na odwiedzanych stronach w sieci, a liczba użytkowników adblocków rośnie w tempie dwucyfrowym - wynika z raportu IAB Polska. Przybywa też internautów rozważających zainstalowanie w ich urządzeniach programów do blokowania reklam. - Wydawcy nadal niewiele robią, aby przebudować swoje rozwiązania reklamowe. Dominuje perspektywa celów krótkookresowych, i jeśli to się nie zmieni liczba użytkowników adblocków będzie rosła - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Maciek Wicha z firmy Eyeo, producenta Adblocka Plus.

Dołącz do dyskusji: 42 procent polskich internautów blokuje reklamy w sieci. „Przy bierności wydawców ten poziom będzie wzrastał”

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Zbadali też komputery w urzędach i firmach. Prywatnych internautów blokujących reklamy jest 85%,
odpowiedź
User
e
Super news brawo internauci
odpowiedź
User
tt
Na androida polecam przeglądarkę Brave, oparta na Chrome stworzona przez byłych twórców Firefox-a. Pięknie blokuje reklamy. Na PC tylko dodatek uBlock origin żaden adblock plus.
odpowiedź