SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla

Polską edycję reality show “Polowanie na singla” ogląda na antenie MTV Polska średnio 51 tys. widzów. Stacja w czasie emisji premierowych odcinków formatu ma wyniki lepsze od siostrzanej Viva Polska i konkurencyjnej 4fun.tv.

Dołącz do dyskusji: 50 tys. widzów “poluje” z MTV Polska na singla

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znawca mediow
kiedy ta ogłupiajaca mlodziez niby-stacja postawi an polowanie madrosci.. niech szukaja madrej mlodziezy a nie straconej luzackiej,cpunow ,i miesniakow.
odpowiedź
User
sas
nigdy. syf syf syf
odpowiedź
User
małgorzatap
zagraniczne korporacje medialne, które tu putrzymują swoje kurniki, by zbankrutowały. Litości dla producentów Big Brothera i podobnego zleżałego szitu. Każdy chce żyć. Nawet rzyć.
odpowiedź