SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

58 proc. Polaków to łowcy promocji, dowiadują się o nich głównie z gazetek (infografika)

Ponad połowa polskich konsumentów (58 proc.) to łowcy promocji. Respondenci przyznają, że w porównaniu z ubiegłymi latami w większym stopniu preferują w ramach akcji promocyjnych nagrody, nawet małe, ale gwarantowane, od dużych, dostępnych tylko dla nielicznych. Ponadto, w jeszcze większym stopniu niż wcześniej, są niechętni dzieleniu się danymi wrażliwymi, takimi jak PESEL, dochody czy sytuacja rodzinna. Informacje na temat promocji konsumenci czerpią najczęściej z gazetek promocyjnych (67 proc.) - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Dołącz do dyskusji: 58 proc. Polaków to łowcy promocji, dowiadują się o nich głównie z gazetek (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl