SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

Drugi sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” oglądało średnio 59 tys. widzów. Reality-show miało kilkukrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Stacja w czasie jego emisji wygrała walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 180 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: 60 tys. widzów „Ex na plaży Polska 2”. MTV Polska znokautowała konkurencję

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
A ile razy obejrzano odcinki na Playerze? Obstawiam, że co najmniej drugie tyle osób śledziło program dzięki VOD.
odpowiedź