SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

612 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla sponsorów kadry polskich piłkarzy

Zainteresowanie mundialem w Katarze i meczami kadry w tym roku przełożyło się na wymierne efekty wizerunkowe dla firm wspierających reprezentację Polski - Od marca do października tego roku publikacje medialne zapewniły wszystkim sponsorom PZPN szacunkowy ekwiwalent reklamowy AVE na poziomie 612 mln złotych.

Dołącz do dyskusji: 612 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla sponsorów kadry polskich piłkarzy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna Miotk
Droga Redakcjo, weryfikujcie takie materiały przed publikacją, bo:
1. Wizerunek marki to obraz marki, który tworzy się w umyśle konsumenta. Nie można go sprawdzić inaczej, niż odpytując konsumenta (czyli prowadząc badania, które wymagają interakcji z konsumentem - sondaże, zogniskowane wywiady grupowe, wywiady indywidualne etc.). Nie da się mierzyć wizerunku marki szacując ekwiwalent reklamowy, bo ta miara służy do kompletnie czegoś innego!
2. Ekwiwalent reklamowy to szacowanie wartości powierzchni w mediach uzyskanych dzięki działaniom PR, w oparciu o cenniki reklamowe. Jak powszechnie wiadomo, reklamy rzadko kiedy są sprzedawane po rzeczywistych cenach cennikowych. Więc te oszacowania są wzięte z kosmosu. No i nie mierzą wizerunku marki - jak napisałam powyżej, do tego służą inne metody.
3. Działania PR to nie jest kupowanie płatnych powierzchni reklamowych (wtedy mielibyśmy do czynienia z reklamą a nie z PR), więc nie można ich mierzyć tak, jak reklamę i traktować tak, jak reklamę.
odpowiedź