SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

669 mln zł na reklamę outdoorową w 2008 r. (zestawienie branż)

W ubiegłym roku wartość rynku reklamy outdoorowej wyniosła 669 mlnzł (nie licząc tzw. reklamy tranzytowej), co oznacza wzrost o 7proc. w porównaniu z 2007 rokiem - wynika z danych IzbyGospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Najwięcej na tą formę promocjiwydali operatorzy komórkowi i sieci handlowe.

Dołącz do dyskusji: 669 mln zł na reklamę outdoorową w 2008 r. (zestawienie branż)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl