SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH

W 2014 roku wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 2,7 proc. i wyniosły 7,28 mld zł. Jak prognozuje Starlink, kontynuacji trendu wzrostowego można spodziewać się także w tym roku. Dynamika wzrostu rynku reklamowego może wynieść 2,7-3,3 proc.

Dołącz do dyskusji: 7,28 mld zł wydano na reklamę w Polsce w 2014 roku. Zyskują telewizja, internet i radio - tracą prasa, kino i OOH

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
r
Ponad połowa to wyrzucone w błoto pieniadze
odpowiedź
User
ekspert
starlink i od razu wiadomo, że lipne dane
odpowiedź
User
Czy potrzebujesz pilnie pożyczki?
Czy potrzebujesz pilnie pożyczki? jeśli tak, skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji markjoanfirm@outlook.com o więcej informacji
odpowiedź