SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)

W styczniu br. czterech z 10 największych reklamodawców zmniejszyło swoje wydatki reklamowe  w porównaniu do stycznia ub.r. : Aflofarm, Lidl, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat. Ferrero Polska z kolei zwiększyło je o ponad połowę – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Aflofarm, Lidl i Kino Świat zmniejszyły wydatki reklamowe, mocno w górę Ferrero Polska (Top10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Rozdupany, Sralutany i Kutaspirazole w czołówce... przykre!
odpowiedź