SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aflofarm największym reklamodawcą, ale z mniejszymi wydatkami

W styczniu br. Aflofarm cennikowo przeznaczył na reklamę (bez internetu) 20 proc. mniej niż rok wcześniej, ale pozostał zdecydowanie największym marketerem. Wydatki reklamowe ograniczyły też PTK Centertel, PTC i Unilever Polska, a zwiększyły - Procter & Gamble Polska i Metro Group.

Dołącz do dyskusji: Aflofarm największym reklamodawcą, ale z mniejszymi wydatkami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pablo picasso
Ludzie, oni tyle nie wydają. Nawet połowy tego, co prezentujecie.
To fałszywe dane.
Aflo za prace kreatywne proponuje stawki niższe od średnich agencji!
Tam jest jakieś gniazdo najgorszych chorób.
odpowiedź
User
kamil
Wiem dlaczego spadly wydatki Aflofarmu.Jesli widzieliscie wyniki z reklam RMF-u to zobaczycie ze byl spadek o 14 milionow a tyle spadly wydatki tej firmy.
odpowiedź