SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska pozostaje liderem wydatków reklamowych w mediach pozainternetowych. Oprócz niej duże wzrosty inwestycji przez jedenaście miesięcy ub.r. osiągnęły Kino Świat i Lidl Polska, natomiast spory spadek zanotował L’Oréal Polska.

Dołącz do dyskusji: Aflofarm niezmiennie największym reklamodawcą. W górę Kino Świat i Lidl, w dół L’Oréal (TOP 10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kłentin
Ha ha ha, ha ha. Kino Świat 600 mln to widział kiedyś w amerykańskim filmie, ale to było dawno i w dolarach
odpowiedź
User
wojtek
W rzeczywistości Kino Świat wydał przez cały rok max 30 mln
odpowiedź