SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Jaworska: co ma przystanek autobusowy do strategii omnicommerce?

- Omnicommerce, fluid commerce czy też brand commerce to ostatnio modne słowa ale tak naprawdę co oznaczają z perspektywy budowania relacji z klientem marki? Jak to nowe słowotwórstwo wpisuje się w posiadane przez firmy systemy CRM/eCRM wykorzystywane do budowania relacji z klientami? Na co zwrócić uwagę budując skuteczną strategię omnicommerce, bazując na posiadanych platformach komunikacji - na te pytania odpowiada Agnieszka Jaworska z Hypermedia linked by Isobar.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jaworska: co ma przystanek autobusowy do strategii omnicommerce?

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zen
Tylko idiota ma uzywa NFC lub ma caly czas wlaczony bluetooth , wifi lub internet bez firewalla dajacy kazdej debilnej aplikacji z wkladka dostep do sieci.
odpowiedź