Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Zmiana modelu działania CDA.pl i Meczyki.pl czy zamykanie dużych serwisów z nielegalną treścią (jak w swoim czasie kinomaniak.tv czy ekino.tv) to wyraz zmian na polskim rynku wideo w internecie, ale niekoniecznie oznaka znacznego ograniczenia skali piractwa. Rynek wideo online nigdy nie był tak dynamiczny, jak w ostatnich kilku latach. Zmiana świadomości dostawców pirackich treści, reklamodawców i użytkowników oraz coraz większa oferta po stronie serwisów VoD to krok w stronę prężnie działającego, legalnego segmentu treści wideo - analizuje Agnieszka Kleczewska z Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców
Takie statystyki ma konkurencja, bo tego Pani nie podaje, a jestem ciekaw, ile osób korzysta z Netflixa czy Showmaxa, bo to musi być już jakieś 300-400 tys. użytkowników, skoro 100 tys. to niewiele.
Pozdrawiam.