SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców

Zmiana modelu działania CDA.pl i Meczyki.pl czy zamykanie dużych serwisów z nielegalną treścią (jak w swoim czasie kinomaniak.tv czy ekino.tv) to wyraz zmian na polskim rynku wideo w internecie, ale niekoniecznie oznaka znacznego ograniczenia skali piractwa. Rynek wideo online nigdy nie był tak dynamiczny, jak w ostatnich kilku latach. Zmiana świadomości dostawców pirackich treści, reklamodawców i użytkowników oraz coraz większa oferta po stronie serwisów VoD to krok w stronę prężnie działającego, legalnego segmentu treści wideo - analizuje Agnieszka Kleczewska z Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kleczewska: zmiany na CDA.pl i Meczyki.pl pod wpływem i użytkowników, i reklamodawców

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GrammarNazi
Błąd w tytule, powinno być "Meczyki" a nie "Meczyli".
odpowiedź
User
Ciekawy
Pani Agnieszko, pisze Pani, że: "Obecnie z płatnej oferty serwisu korzysta 100 tys. internautów co może się wydawać niewielką liczbą w porównaniu z konkurencją..."

Takie statystyki ma konkurencja, bo tego Pani nie podaje, a jestem ciekaw, ile osób korzysta z Netflixa czy Showmaxa, bo to musi być już jakieś 300-400 tys. użytkowników, skoro 100 tys. to niewiele.

Pozdrawiam.
odpowiedź