SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Akademia smaku” - Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak w miniserialu reklamującym Bosch (wideo)

Nowa odsłona kampanii „Akademia smaku” promującej sprzęt AGD marki Bosch (należącej do BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) obejmuje miniserial w TVP z udziałem aktorki Katarzyny Glinki i kucharza Tomasza Jakubiaka. Akcję przygotowały firmy marketingowe Insignia, PrimeMovers i OMD.

Dołącz do dyskusji: „Akademia smaku” - Katarzyna Glinka i Tomasz Jakubiak w miniserialu reklamującym Bosch (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl