SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Akcja Improwizacja” - zwyciężczyni „Hell’s Kitchen” promuje Lurpak w Kuchnia+ (wideo)

W swojej najnowszej kampanii marka Lurpak (produkowana przez Arla Foods) zachęca do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Wykorzystuje do tego specjalny program kulinarny „Akcja Improwizacja” w Kuchnia+. Całą akcję przygotowały Carat Polska, iProspect, Amnet, Lubie to - linked by Isobar i W&K London.

Dołącz do dyskusji: „Akcja Improwizacja” - zwyciężczyni „Hell’s Kitchen” promuje Lurpak w Kuchnia+ (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl