SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aniela Hejnowska: Polacy są ekspertami w smart shoppingu

- Groupon przestał być serwisem zakupów grupowych. Jesteśmy dużą platformą marketingowo-sprzedażową, której coraz bliżej do Allegro niż Grupera czy Okazika - mówi Wirtualnemedia.pl Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzający Groupon Polska.

Dołącz do dyskusji: Aniela Hejnowska: Polacy są ekspertami w smart shoppingu

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
"Groupon przestał być serwisem zakupów grupowych. Jesteśmy dużą platformą marketingowo-sprzedażową, której coraz bliżej do Allegro niż Grupera" - padam na gębę ze śmiechu. Pani się wydaje, że drugie allegro tworzy? Wake up kobieto! Zakupy grupowe grupowo idą na dno, ludzie tego nie chcą, pora szukać nowej roboty!
odpowiedź
User
qwerty

"Plasujemy się w czołówce smart shoppingu..." Odechciało mi się czytać dalej.
odpowiedź
User
qwerty

"Plasujemy się w czołówce smart shoppingu..." Odechciało mi się czytać dalej.
odpowiedź