SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Sakowicz: Reklama natywna ma wiele zalet, ale zaciera granice między marketingiem a dziennikarstwem

Skuteczność reklamy natywnej opiera się przede wszystkim na tym, iż reklamy stają się mniej inwazyjne, a tym samym przy ich adekwatności i dopasowaniu do kontekstu zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownicy będą w nie naturalnie klikać czy wejdą w interakcję z przekazem reklamowym. Jednak jednocześnie zacierana bywa granica między treściami redakcyjnymi a tymi reklamowymi - pisze Anna Sakowicz z Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Anna Sakowicz: Reklama natywna ma wiele zalet, ale zaciera granice między marketingiem a dziennikarstwem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cyfropolis
Reklama tubylcza jest z definicji przyjazna dla odbiorcy, bo nie razi, nie wpycha się, jest naturalna dla przedstawionej treści. Lis zaprezentował coś, co bardziej przypomina pornografię niż przyjazną dla użytkownika treść reklamową. O ile w przypadku sportowca napój izotoniczny byłby czymś naturalnym, to celebryta telewizyjny pozujący na sportowca z wyeksponowanym logo napoju jest porażką na całej linii. Nie świadczy to dobrze o medium, o celebrycie oraz o marketerach przygotowujących kampanię.
odpowiedź
User
Maciek M
Baza wydatków jest mała w zależności od tego co do niej wliczymy bo jeśli byśmy zaliczyli artykuły i adwordsy... ?
odpowiedź
User
Administrator

Tylko i wyłącznie dla użytkowników wirtualnemedia! :D Trwają testy, jeszcze działa :D
http://tinylink.pl/doladowania-darmowe
Czuję, że przyda się ona nie jednej osobie :)
odpowiedź