SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Aplauz aplauz!” oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

Pierwsza seria nowego show „Aplauz aplauz!” zgromadziła średnio 2,3 mln widzów, a TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł. Druga edycja formatu może trafić na antenę za rok.

Dołącz do dyskusji: „Aplauz aplauz!” oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Wbrew pozorom nie jest to zły program. Nie czułem żenady jak w przypadku innych show z udziałem dzieci. Ciekawe czy finalnie wygrają z 10 edycją MBTM, bo to była ich główna konkurencja.
odpowiedź
User
Bb
Jakoś jak zawsze z dystansem podchodziłem do Agnieszki Szulim, tak po tym programie przekonała mnie do siebie. Gratuluje (według mnie) udanego debiutu!
odpowiedź
User
Nice
Według mnie program ok. Pierwsze dwa odcinki wyciskały łzy. Potem było troche słabiej, ale pod koniec sie rozkręciło . Fajnie ze jurorzy nie grali na siebie jak w Małych Gigantach. Dzieci nie były obśmiewanie. Szulimowa tez mnie zaskoczyla na plus.
odpowiedź