SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ARiMR na spoty o dopłatach i program o wsi przez 3 lata wydała w TV Trwam 1,5 mln zł

W latach 2016-2018 Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wydała 1,49 mln zł na działania marketingowe w Telewizji Trwam. Większość tej kwoty poszła na program „Wieś to też Polska”, a pozostała część na spoty dotyczące wniosków o dopłaty bezpośrednie dla rolników.

Dołącz do dyskusji: ARiMR na spoty o dopłatach i program o wsi przez 3 lata wydała w TV Trwam 1,5 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Osiedlowej kablówki ?? Co za gość, kolejny znawca tematu. Stacja jest dostępna w każdym polskim domu z nadajników naziemnych a jeśli chodzi o oglądalność to skąd może wiedzieć skoro TV Trwam nie jest objęta monitoringiem ?? A gdzie mieli sobie wykupić reklamy? Wiem że pan poseł wolałby Agorę ale ta sprzedała swoje dwie stacje ledwo po otrzymaniu koncesji. Bezczelność lewactwa nie zna granic.
odpowiedź
User
Rol
Ten skandaliczny program powinien zniknąć z anteny. Nie może być zgody na to co się tam wyprawia: 1 siedzi sobie dwoje lub troje ludzi redaktor zadaje pytania a goście merytorycznie odpowiadają; 2 nikt nikomu nie przerywa; 3nie ma reklam.
odpowiedź
User
js
Pojawia się podejrzenie, że wszystkie przypadki goszczenia przedstawicieli pisowskiej władzy u pana Rydzyka są opłacane, a goszczą tam kilka razy w tygodniu.
odpowiedź