SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Arkadiusz Legoń: telewizja plus internet = reklamowy power

Telewizja i internet wykorzystywane wspólnie w ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych stanowią potężne środowisko, w którym można realizować praktycznie każdy cel marketingowy: wizerunek, sprzedaż, zaangażowanie, relacje itp. - ocenia Arkadiusz Legoń z GoldenSubmarine.

Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Legoń: telewizja plus internet = reklamowy power

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wawak
Niedojrzałość i kompletny brak inteligencji emocjonalnej połączona ze skrajną naiwnością to eufemistyczna opinia o powyższym tekście. Doprawdy aż trudno uwierzyć, że z takim podejściem można z powodzeniem pracować w branży reklamowej...
odpowiedź
User
ufo
Screenow? Jestesmy w Polsce i piszmy po poprawnie. Klasyczna rodzina 2+1 = wymieranie spoleczenstwa.
Tekst ok ale jego forma tragiczna...
odpowiedź