SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banki o 26 proc. mniej na reklamę. BGŻ i eurobank w dół, Kasy Stefczyka i mBank mocno w górę (Top 15)

Od stycznia do kwietnia br. banki na reklamę w mediach tradycyjnych cennikowo wydały 26,5 proc. mniej niż rok wcześniej. W skali roku inwestycje wyraźnie ograniczyły BGŻ, eurobank i BNP Paribas, za to mocno zwiększyły Kasy Stefczyka, Raiffeisen Polbank i mBank.

Dołącz do dyskusji: Banki o 26 proc. mniej na reklamę. BGŻ i eurobank w dół, Kasy Stefczyka i mBank mocno w górę (Top 15)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl