SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banki obcięły telewizyjne budżety reklamowe a zwiększyły telekomy

Firmy z segmentu „Finanse” wydające najwięcej na reklamy telewizyjne zmniejszyły w ub.r. budżety w tym zakresie. Natomiast telekomy przeznaczyły na reklamy w telewizji więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Banki obcięły telewizyjne budżety reklamowe a zwiększyły telekomy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Bardzo proszę abyście w wolnej chwili wypełnili ankietę dotyczącą rozrywki w mediach. Zajmie Wam to jedynie około 15 minut, a mi ogromnie pomoże. Każde wypełnienie będzie dla mnie bardzo cenne.
Link do ankiety: ebadania.pl/01a9dbb5a699af78
Z góry dziękuję / Andrzej
odpowiedź