SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Banki w 2012 r. mniej na reklamę. Liderem PKO BP

W ub.r. cennikowe wydatki na reklamy usług bankowych były o 11,6 proc. niższe niż rok wcześniej. Lider rynku PKO BP zmniejszył swój budżet, za to kolejne w zestawieniu ING i Alior Bank - wyraźnie zwiększyły.

Dołącz do dyskusji: Banki w 2012 r. mniej na reklamę. Liderem PKO BP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sredcz
Cennikowe są g. warte
odpowiedź
User
bosss
Reklama bankow przeszla po prostu do internetu, gdzie sa dane z internetu?
odpowiedź