SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Be Active” przypomina „Women’s Health”. „Najważniejszym atutem Ewa Chodakowska”

Wprowadzony na rynek przez Edipresse Polska miesięcznik “Be Active” jest podobny do magazynu „Women’s Health”. Tytuł kierowany przez Ewę Chodakowską ma jednak dużą szansę na sukces na naszym rynku.

Dołącz do dyskusji: „Be Active” przypomina „Women’s Health”. „Najważniejszym atutem Ewa Chodakowska”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gosia
Nie wróżę sukcesu. Naczelna owszem znana ale to za mało na trwały poziom sprzedaży. Gazeta nie oferuje nic nowego. Womans Health duzo lepsze.
odpowiedź
User
pavv
Jak myślicie ile czasu wytrzymają na rynku? 3 m-ce? pół roku? rok?
odpowiedź
User
Miki
A moim zdaniem będzie sukces. To, co się dzieje na facebooku, ta "wielka rodzina Ewy Chodakowskiej", to przecież niemal jej wyznawcy. Już porwała tłumy. Nawet jeśli tylko co dziesiąty kupi gazetę, to daje 150000 egz. sprzedaży. Dwa razy więcej niż ma "WH".
odpowiedź