SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biznes coraz więcej ma informacji o klientach. Umiejętność wykorzystania tych danych może przynieść im wymierne korzyści

Firmy mogą wykorzystywać zbierane dane już nie tylko do lepszego poznawania własnych klientów i skuteczniejszego marketingu, lecz także do personalizowania oferty, a nawet wykrywania oszustw. Ich ilość podwaja się każdego roku. Wzrost generuje w dużej mierze internet rzeczy – do 2020 r. do internetu ma być podłączonych 26 mld urządzeń.

Dołącz do dyskusji: Biznes coraz więcej ma informacji o klientach. Umiejętność wykorzystania tych danych może przynieść im wymierne korzyści

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl