SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka

Parkiet Hajnówka stawia na współpracę z influencerami  oraz obecność w social media, aby umocnić swoją pozycję na rynku w grupie konsumentów w wieku 25-34. Jeden z czołowych producentów tradycyjnych podłóg drewnianych w kraju pierwszy raz tak wyraźnie akcentuje swoją obecność w Internecie. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Joanną Marciniak-Wróblewską z GREEN CANOE.

Dołącz do dyskusji: Blogportal GREEN CANOE w kampanii wizerunkowej Parkiet Hajnówka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl