SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Blondynka 5” wygrała z konkurencją. 4,85 mln zł z reklam

Piąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 3,1 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż czwartą edycję, nadawaną rok temu. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,85 mln zł.

 

Dołącz do dyskusji: „Blondynka 5” wygrała z konkurencją. 4,85 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mannek
aaa to dlatego tak Kurski daje do zrozumienia między wierszami, że chce aby Ranczo wróciło, skoro "hit" niedzielny, który pokonał konkurencję zarobił niecałe 5 mln. Ranczo jesienią zarobiło blisko 13 mln, różnica jak się patrzy, a i tak 10 serię mniej ludzi oglądało...
odpowiedź