SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blue Angels wprowadza na polski rynek „The Phone” i „The Extreme pop-up Challenge”

Firma Blue Angels zakupiła podczas targów telewizyjnych w Cannes licencje na produkcję formatów z oferty Nordic World - „The Phone” i „The Extreme pop-up Challenge”. Spółka prowadzi rozmowy z ogólnopolskimi stacjami na temat ich realizacji.

Dołącz do dyskusji: Blue Angels wprowadza na polski rynek „The Phone” i „The Extreme pop-up Challenge”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gregor
JAKA FIRMA PRZECIEŻ TO PRZEKRĘT !!!!!!!!NIKT Z BRANŻY NIE CHCE PRACOWAĆ Z MO !!!ZAPYTAJCIE CARYCĘ I EDKA MISZCZA
odpowiedź