SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BNP Paribas kampanią „Doceniaj, nie oceniaj” promuje kredyt gotówkowy (wideo)

Bank BNP Paribas ruszył z druga edycją kampanii pod hasłem „Doceniaj, nie oceniaj”. Podkreśla w niej rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować bliskich do działania. Promuje przy tym kredyt gotówkowy. Działania reklamowe przygotowały Publicis Lion, Papaya Films, Havas Media, Sales and More i Point of View.

Dołącz do dyskusji: BNP Paribas kampanią „Doceniaj, nie oceniaj” promuje kredyt gotówkowy (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
... nie chcę za bardzo krytykować ale czuję że bank BNP Paribas wkrótce będzie uciekał z Polski. Bank ten ma fantastycznie odnowione placówki można powiedzieć że bardzo przytulne ale jeżeli nie zmieni się nic w całym ich IT ogólnie ujmując praktycznie wszyscy klienci uciekną jak najszybciej. Wszyscy co mają jakiekolwiek konto w tym banku wiedzą o czym piszę. Można też poczytać co nieco o tym banku i wyciągnąć wnioski. Proszę tylko szefostwo ... o pobudkę.
odpowiedź