SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bożonarodzeniowa magia liczb w reklamach Providenta (wideo)

Firma pożyczkowa Provident Polska rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Akcja - przygotowana przez Isobar Polska, Film Produkcja, Platige Image i OMD - jest realizowana w telewizji, internecie i BTL-u.

Dołącz do dyskusji: Bożonarodzeniowa magia liczb w reklamach Providenta (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ała
Mam zastrzeżenia:
To nie jest mieszkanie klienta Providenta!
Jest zbyt luksusowe, wręcz odrealnione.
Nawet ja, jako zamożny człowiek, czułbym się w takim wnętrzu sztucznie.
Wystrój jest prawie na miarę reklamy mebli ekskluzywnej firmy z panią na szezlongu;)

Nie wiem, czy klient tej firmy nie powinien dostać marzenia na miarę swojego marzenia: takie "swoje mieszkanie +". Takie "moje, ale jednak dzięki małej pożyczce lepsze".

Jak dla mnie coś zgrzyta.
A i tak to będzie ciężki rok dla firm pożyczkowych, bo pożyczkę zbiorowo wzięliśmy (jako budżet RP) w zachodnich bankach: na 500+.
odpowiedź
User
Ha, Ha, Ha!
Jakżeż ja się cieszę, że dzięki 500+, takie "firmy" jak Provident zdychają z głodu.... ;)
odpowiedź
User
prawnik
Jakżeż ja się cieszę, że dzięki 500+, takie "firmy" jak Provident zdychają z głodu....


Nie będę żałować firm pożyczkowych. W ogólnym rozrachunku kredyt wzięty na 500+ ma niższe RSO, niż pożyczka w firmach, które zasłaniają nam strony internetowe reklamami.

ALE: Pożyczkę na 500+ i tak trzeba będzie spłacić. I zapłacimy za nią wszyscy. W postaci wyższych podatków, niższych dochodów, niższego rozwoju gospodarczego, gorszych usług publicznych. Nie ma darmego lunchu.
odpowiedź