SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brian Solis: marketing musi być nastawiony na efekt i tworzenie doświadczeń; jeśli sądzisz inaczej, przegrasz

- Większość marketerów to nie innowatorzy a imitatorzy - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Brian Solis, ekspert marketingu i budowania doświadczeń. - Na przestrzeni lat widziałem wielu marketerów, którzy próbowali stare metody adaptować do nowych realiów i obserwowałem, jak odnosili dotkliwe porażki. Tylko ci marketerzy, którzy skupiają się na faktycznym wzroście spółki, za którą odpowiadają, mają szansę odnieść dzisiaj sukces - dodaje.

Dołącz do dyskusji: Brian Solis: marketing musi być nastawiony na efekt i tworzenie doświadczeń; jeśli sądzisz inaczej, przegrasz

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kjh
cóż za bełkot
odpowiedź
User
janusz cebulak
Gadaj zdrów. Marketing istniejący w rozumieniu tego śmiecia powinien się samounicestwić.
odpowiedź