SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„BrzydUla” straciła ponad połowę widowni. 26,96 mln zł z reklam

Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 412 tys. widzów, o 459 tys. osób mniej niż rok temu. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4 i TV Puls i lepiej od TTV. Wpływy z reklam wyniosły 26,96 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: „BrzydUla” straciła ponad połowę widowni. 26,96 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
I tak niezłe wyniki
odpowiedź
User
Marlena
Jak na taką jakość tej produkcji, wyniki i tak dobre. Przecież to mizeria bez ogórków.
odpowiedź
User
Jutub
Nie da się już oglądać tego szitu!
odpowiedź