SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)

Z okazji zbliżającego się festiwalu Cannes Lions 2017 zespół YouTube przygotował zestawienie reklam, które od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia zyskały największą popularność. Czas oglądania wszystkich spotów z rankingu wyniósł 11,8 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń sięgnęła 416 milionów.

Dołącz do dyskusji: YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
juliusz
Teraz reklamy wchodzą w nowy wymiar, coraz większą popularność zdobywają miniseriale w telewizji i to jest genialne, bo po co co 5 min oglądać tę sama reklamę, która w końcu zaczyna irytować, jak można codziennie czekać na nowy odcinek i patrzeć co tym razem wymyślili. Ostatnio czytałem artykuł na ten temat natemat.pl/223297,czy-reklama-moze-wciagnac-co-nam-sie-w-niej-podoba-i-dlaczego-wlasnie-to
Mam nadzieję, że producenci reklam pójdą w tą stronę, a jak na razie pooglądam sobie zmagania rodziny Malinowskich ;)
odpowiedź