SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions 2018 za akcję dla Greenpeace

Agencja Ogilvy Poland otrzymała cztery nominacje na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. O statuetki Lwów walczy projekt „Ostatnie drzewo” przygotowany na zlecenie Greenpeace. W kategorii Creative e-Commerce na shortlistę trafiła też praca Saatchi @Saatchi IS.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy Poland z czterema nominacjami w Cannes Lions 2018 za akcję dla Greenpeace

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bufetowy
No to już mają 17 nominacji.
odpowiedź