SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cannes Lions: kolejne nagrody za „Niezniszczalną Tęczę” i „Twój Ostatni Weekend”

Akcja „Niezniszczalna Tęcza” przygotowana przez agencję 180 heartbeats Jung v. Matt dla marki Ben&Jerry’s zdobyła w środę i czwartek kolejne cztery Lwy - Srebrnego i trzy Brązowe, a projekt „Ostatni Twój Weekend” agencji VMLY&R, Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas - dwa Brązowe Lwy na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Na kolejne shortlisty trafiły też agencje Digitas Poland, Grey Group Poland i Gong.

 

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions: kolejne nagrody za „Niezniszczalną Tęczę” i „Twój Ostatni Weekend”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl