SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cannes Lions to "koktajl, który uwodzi smakiem" (relacja)

 - Cannes Lions 2022 to koktajl, w którym oportunizm i mrok miesza się z piękną energią, marzeniami, młodzieńczym zapałem i być może właśnie dlatego ten koktajl uwodzi smakiem - swoimi spostrzeżeniami na temat tegorocznego festiwalu reklamowego Cannes Lions 2022 dzieli się z Wirtualnemedia.pl Kuba Przeszłowski, deputy creative director w DDB Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions to "koktajl, który uwodzi smakiem" (relacja)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl