SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci

Sieć hipermarketów Carrefour wprowadziła w Polsce w ramach pilotażu nową platformę e-commerce o nazwie Marketplace. Dzięki niej klienci mogą kupować online towary niedostępne w stacjonarnych sklepach Carrefoura, a w przyszłości także produkty oferowane przez zewnętrznych producentów.

Dołącz do dyskusji: Carrefour testuje platformę Marketplace z towarami niedostępnymi w stacjonarnych sklepach sieci

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek
jak wprowadziła? http://carrefourmarketplace.pl/polski/
"Coming soon..." w wersji EN tez nie ma uruchomionej zadnej sprzedaży....
odpowiedź