SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady sprzedaży reklam obowiązujące w 2019 roku. Próg wydatków rocznych uprawniających do indywidualnych rabatów podniesiono z 15 do 21 mln zł. Podwyżka cen reklam dla tv ma zamknąć się w przedziale 6-16 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP podnosi ceny reklam na 2019 rok. Negocjacje dla marketerów z budżetami od 21 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Spokojnie, Spółki Skarbu Państwa zapłacą.
odpowiedź
User
Bzik
Firmy powinny się poważnie zastanowić... Tylko 11 procent Polaków lubi oglądać reklamy, a TVP jest coraz większą niszą
odpowiedź