SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ceny zwalają z nóg” i niepełnosprawny na trawniku wbrew etyce w reklamie Max-Fliz

Komisja Etyki Reklamy uznała, że billboard sieci sklepów Max-Fliz z hasłem „W grudniu nasze ceny zwalają z nóg” i zdjęciem niepełnosprawnego mężczyzny leżącego na trawniku naruszył normy etyczne.

Dołącz do dyskusji: „Ceny zwalają z nóg” i niepełnosprawny na trawniku wbrew etyce w reklamie Max-Fliz

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brawo
w końcu ktoś miał odwagę nie przejmować się dziwnymi wyrokami pseudo etyków
odpowiedź

najnowsze wiadomości